Gambia in zicht!

24 juli 2016 - Luttenberg, Nederland

Hallo allemaal,

Gambia is in zicht! Daarom heb ik deze reisblog gemaakt. Tijdens mijn reis ga ik proberen regelmatig een verhaal te schrijven op deze blog. Al weet ik dat ik niet altijd internet en stroom heb, maar dat lost zich ook wel weer op.

Zo kunnen jullie, als jullie dat leuk vinden, mij volgen tijdens mijn reis in Gambia.

26 september vertrek ik, samen met 6 andere studenten, naar Gambia. Wij gaan daar wonen op de campus van The Gambia College in Brikama. Iedere student is werkzaam op zijn/haar eigen project. Zo is er bijvoorbeeld een project gericht op zonne energie, een project in het plaatselijke ziekenhuis en een project in een psychiatrisch ziekenhuis. Daarnaast is er een gezamenlijk project waar wij met zijn allen, samen met Gambiaanse studenten, aan gaan werken.

De reis duurt 4 maanden en ik ga mij deze periode richten op het project in het psychiatrische ziekenhuis. Dit ga ik samen doen met twee andere studenten die ook Maatschappelijk Werk en Dienstverlening studeren. Wat wij daar precies moeten doen is nog niet bekend. Wel weet ik dat wij ons met name gaan richten op het verbeteren van het aanbod van de dagbesteding en therapieën.

Nog 64 dagen te gaan dus... Spannend!! Alles is zo goed al rond, alle vaccinaties zijn binnen, vliegtickets, kleding en de koffer zijn gekocht. Het aftellen kan beginnen!

Wanneer ik weer iets nieuws te melden heb, schrijf ik een nieuwe blog. Tot die tijd moeten jullie helaas in spanning wachten...

Groetjes Suzan

1. Alex en Cisca Keverkamp:
    12 september 2016
    Hoi Suzan, een goede reis gewenst en heel veel succes daar.
    Vergeet niet vooral te genieten!
  2. Wytse Oortwijn:
    25 september 2016
    Haha, ze hebben daar geen zonnebrand, maar wel internet... Veel plezier alvast!